ТВОРЧІСТЬ Г. ТЮТЮННИКА, О. СТОРОЖЕНКА, Б. ЛЕПКОГО, Л.
КОСТЕНКО.
Варіант1
1.Чому Павлусь, герой оповідання О.Стороженка «Скарб»,
не ходив до школи?
а) Не хотів;
б) не прийняли;
в) не віддали батьки;
г) освоював науку самотужки.
2. Символічний образ скарбу виявився у формі
(О.Стороженко. «Скарб»):
а) шкатулки;
б) мертвого хорта;
в) гроші в скрині;
г) книжки.
3 Мишка радіє, що діти сплять і не чують, як:
а) вона краде чуже добро;
б) люди веселяться;
в) на них полює хазяйка;
г) люди обманюють
4. Парубки запропонували Павлові йти з ними:
а) погуляти;
б) шукати скарб;
в) на рибалку;
г) на пляж.
5. Продовжіть вислів: «Погані люди. Одні з голоду гинуть, а другі....»:
а) «...сало їдять»;
б) «...життяпролежують
на печі»;
в) «...папір у ящик ховають»;
г) «...на заробітки йдуть».
6. У чому полягала помста мишки хазяїнам?
а) Прогризла всі мішки із зерном;
б) не давала вночі спати;
в) знищила гроші;
г) зіпсувала новий одяг.
7. Установіть
відповідність між героями одного й того ж твору
Герої Герої
1. Мишка А Наймичка
2. Наталія Миколаївна Б Суддя
3. Павлусь В Бідна жінка.
4. Анна. Г Климко.
Д Чайка.
8. Установіть відповідність
Уривки з творів
1. «...мишка чує,
в хаті чужим духом пахне» (Б.Лепкий. «Мишка»).
2. «... руки
білі та ніжні, як у панночки» (О.Стороженко. «Скарб»).
3. «На останній крижині
Самотня чайка
пливе». (Ліна Костенко «Чайка на
крижині»)
4. «Землі немає, то буде небо» (Ліна Костенко
«Крила»)
Художні засоби
А
Порівняння Б Метафора В
Антитеза Г Епітет.
Дайте повну
відповідь на запитання.
8. Чому Климко пішов у Слав’янськ?
9. Кого та від чого врятували Климко та продавець взуття?
10.Назвіть героїв оповідання «Скарб».
11. Чого навчає читача Б.Лепкий казкою «Мишка»?
12. Про які крила говорила Ліна Костенко в поезії «Крила»?
КОНТРОЛЬНА РОБОТА. 7 КЛАС.
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА. ТВОРЧІСТЬ Г. ТЮТЮННИКА, О. СТОРОЖЕНКА, Б. ЛЕПКОГО, Л.
КОСТЕНКО.
Варіант2
1. Що хвилювало батька Павлуся у
вихованні сина з оповідання
О.Стороженка «Скарб»?
а) його здоров’я;
б) матеріальне благополуччя;
в) той занадто багато працює;
г) який з нього хазяїн буде.
2. Символічний образ скарбу виявився у формі
(О.Стороженко. «Скарб»):
а) шкатулки;
б) гроші в скрині;
в) мертвого хорта;
г) книжки.
3 . Основну думку твору
«Мишка» подано в рядку
а)
От бачиш і війна на щось
придасться.
б) Хіба папір важливіший
від життя?
в) У цьому ящику стояли
колись гранати, а тепер гроші.
г) Добре, що діти сплять, а
то б навчилися брехати, як люди.
4. Де
Павлусь часто бачив дівчат, вони йому там аж обридли ?
а) на вулиці;
б) у школі;
в) на риболовлі;
г) уві сні.
5. Продовжіть вислів: «...як кому Бог дасть щастя, то
не треба йому й рідної матері, не треба і скарбу шукати...»:
а) «...він завжди поруч»;
б) «...життя і так прекрасне»;
в) «...бо ніколи не знайдеш»;
г) «...сам скарб його знайде».
6.Після чого мишка вирішила
помститися господарям?
а) після приходу бідної жінки;
б) після зустрічі з міськими
мишками;
в) попросили сусіди;
г) набрид запах копченої свинини.
7. Установіть
відповідність між героями одного й того ж твору
Герої Герої
1. Мишка А Павлусь
2. Зульфат Б Кольорові миші
3. Парубки В Господиня.
4. Анна. Г Климко.
Д Чайка.
8. Установіть відповідність
Уривки з творів
1. «І в
маленькій мишачій голові зародилася велика ідея» (Б.Лепкий. «Мишка»).
2. «Останеться
він на світі, як старий без поводиря» (О.Стороженко. «Скарб»).
3. «В цьому році зима не вдягла
…свити». (Ліна Костенко «Чайка на
крижині»)
4. «Дивна людино! Я ж маю крила.» (Ліна Костенко «Крила»)
Художні засоби
А
Порівняння Б Метафора В
Антитеза Г Звертання.
Дайте повну
відповідь на запитання.
8. Чому Климко пішов у Слав’янськ?
9. Чому Климко не залишився жити в тітки Марини?
10. Які епізоди розкривають жадібне
єство господарів будинку, де жила мишка зі своїми дітьми?
11. Назвіть героїв казки Б.Лепкого «Мишка»?
12. Про які крила говорила Ліна Костенко в поезії «Крила»?
Немає коментарів:
Дописати коментар